MÝTY A FAKTA MOBILITY A FLEXIBILITY

slider_crossfit-yoga3_galleryTento kurz je stále inovován/ doplňován a měl by odpovídat na základní a hlubší otázky kolem pohyblivosti/ mobility a flexibility, s kterými se moc nesetkáte či jsou odpovědi chybné a omezené. Nezodpovězených otázek a mýtů v této oblasti je velmi mnoho:

Proč se nám zkracují svaly a proč se někde zhoršuje pohyblivost? Jaké jsou příčiny toho všeho a co s tím dělat? Jsou přesné úhly a nastavení pro všechny v rámci pohyblivosti či je to rozdílné a jak to posuzovat? Jaké faktory zde hrají roli a jak je můžeme ovlivnit? Máme zkrácené svaly uvolňovat a oslabené posilovat nebo je to jinak? Jak se svaly v rámci slabosti a většího napětí chovají a jak k tomu dochází? Jaké faktory ovlivňují naší mobilitu/pohyblivost a co všechno můžeme dělat špatně? Je protahování dobré pro naši nápravu pohybu a sportovní výkon, co je dobré a jaká jsou pravidla?

V tomto komplexním kurzu odpovím na mnohé časté mýty a otázky jak na základě dlouholeté praxe, tak vědecky podložených informací. Sdělím ale mnoho nejnovějších informací i z výsledků z tisíce funkčních diagnostik a náprav a dalších hodnotných faktů.

Program:

– Popis svalové funkce a mechanismus jeho zkracování / Popis možností omezení pevných struktur

–  Otázka vrozených dispozic v rámci mobility
– Jednotlivé faktory ovlivňující flexibilitu a mobilitu a vztah k nápravě
– Faktory ovlivňující svalový tonus. Faktory vrozené a získané
– Je sezení skutečně prokleté a ovlivňuje nám to to, co je propagováno ?

– Kdy máme používat protahování / strečink a jaký? Proč nepoužívat statický strečink před a po tréninku? A kdy může mít statický strečink své místo?

– Efektivní aplikace k ovlivnění pohyblivosti. Jaké metody, nastavení a počet a frekvence jsou efektivní?

– Čemu se vyvarovat při protahování a kdy může škodit?

– Jak nám síla pohyb ovlivňuje pohyblivost a svalové funkce a jak? Zkracuje silový trénink naše svaly a stahuje nás či jde o mýtus?

– Kontroverzní otázka zkrácení a oslabení – skutečně oslabené svaly posilovat a zkrácené uvolňovat? Je to správná volba? Otázka zkřížených syndromů a dalších konceptů.

– Struktura vs funkce / Pohyblivost

– Nervový systém a souvislost se svalovou činností. Jak s tím pracovat?

– Souvislost mobility a stability/ síly

– Jaká mobilita/ flexibilita je důležitá pro jednotlivé sportovce a co je u sportovců mýtem. Jaké chyby se u sportovců v přípravě v této oblasti dělá a co může spíše vést ke zranění?

– Pravidla pohyblivosti a síly v pohybu a sportovním tréninku – co je optimální a co může být nebezpečné?

– Souvislosti a strategie a tipy k řešení nápravě

– Možné praktické nácviky a ukázky

– Otázky / diskuze

 

Datum: 17.1.2021

Čas: 10:00 – 15:00

Kde: Bezpečně online z pohodlí Vašeho domova. Kurz bude živý přenos. Den před kurzem dostanete přístupová hesla/ odkaz, kterým se dostanete do živého vstupu.

Zvýhodněná cena: 1990kč ( Cena platí pro přihlášky do 10.1.2021)

Plná cena: 2500kč

Lektor: Martin Snášel

Přihlášky posílejte na email: info@coretraining.cz

 

Přihlašovací formulář

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Vaše adresa (ulice, město, PSČ, stát)

Další poznámky